نگهداری و شستشو مناسب البسه از اهمیت بسیاری برخوردار است که بسته به نوع پارچه و لباس، سبک شستشو و نوع مواد شوینده انتخابی متفاوت است.

در راستای کسب اطلاعات بیشتر درباره این موضوع انجمن صنایع شوینده، بهداشتی و آرایشی ایران، در پاییز سال جاری اقدام به برگزاری سلسله دوره‌ها و نشست‌های مرتبط با موضوع یادشده برای اعضای انجمن و عموم کرده است.

دوره تخصصی فرآورده‌های مراقبت از البسه (پودر شوینده) با تدریس خانم مهندس فاطمه عمادالدین، مدیر تحقیق، توسعه و طراح فرمولاسیون‌های صنعت شوینده، بهداشتی و آرایشی به ترتیب در روزه‌های ۱۶ مهر و ۱۴ آبان ۱۴۰۲ از ساعت ۹:۰۰ تا ۱۵:۰۰ در سالن همایش‌های انجمن برگزار خواهد شد.

همچنین دوره تخصصی اطمینان از اعتبار نتایج آزمون با استفاده از نرم‌افزار minitab با تدریس آقای مهندس حسین علیخانی مدرس حرفه‌ای به‌مدت دوروز و در تاریخ ۳۰ مهرماه و یکم آبان ۱۴۰۲ از ساعت ۸:۰۰ تا ۱۶:۰۰ در سالن همایش انجمن برگزار می‌شود.

گفتنی است در این دوره شرکت‌کنندگان می‌توانند در تاریخ ۱۷ مهر ۱۴۰۲ از یک شرکت تولیدکننده پودر شوینده نیز بازدید کنند.

از علاقمندان و متقاضیان دعوت می‌شود جهت ثبت‌نام تا تاریخ ۱۰ مهرماه ۱۴۰۲، تصویر فیش واریزی، مشخصات فردی و شرکت و همچنین اطلاعات تماس خود را به واحد آموزش دبیرخانه انجمن به‌نشانی تهران، خیابان شریعتی، ابتدای بزرگراه همت شرق، کوچه شهید علائی پلاک ۲۰ طبقه دوم ارسال کنند.

همچنین متقاضیان می‌توانند اطلاعات درخواستی را به شماره ۲۶۷۱۴۳۱۶ فاکس یا به شماره ۰۹۱۲۰۲۹۱۴۷۴ و یا به ایمیل info@dhci.org ارسال نمایند.

به شرکت‌کنندگان در این دوره گواهینامه آموزشی از طرف انجمن و مورد تایید سازمان غذا و دارو ارائه می‌شود.

لازم به ذکر است هزینه کارگاه مبلغ ۲۵/۰۰۰/۰۰۰ ریال است که اعضای انجمن مشمول ۱۰ درصد تخفیف می‌شوند. هزینه ثبت‌نام گروهی نیز شامل ۱۵ درصد تخفیف خواهد شد.

شماره حساب واریز: ۱۷۶۹۸۱۰۲۸۵

شماره شبا: IR۶۰۰۱۲۰۰۰۰۰۰۰۰۰۱۷۶۹۸۱۰۲۸۵

شماره کارت مجازی: ۶۱۰۴۳۳۸۹۸۱۹۷۶۶۰۴ نزد بانک ملت به‌نام انجمن صنایع شوینده، بهداشتی و آرایشی ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

X