سی و یکمین نمایشگاه ایران بیوتی و کلین در تاریخ 29 فرودین ماه 1403 با حضور نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی و مسئولین و مدیران ارشد دولتی در محل نمایشگاه های بین المللی تهران افتتاح گردید. این رویداد در دو بخش همایش و نشست‌های علمی و تخصصی و نمایشگاهی میزبان فعالان، و اعضای صنفی این صنعت بود

 

 

این نمایشگاه با حضور 280 شرکت داخلی و خارجی فعال در صنعت شوینده، بهداشتی، آرایشی، سلولزی و ماشین آلات وابسته تحت نظارت انجمن صنایع شوینده، بهداشتی و آرایشی ایران در چهار روز برگزار گردید که هرکدام از از شرکت ها آخرین

و جدیدترین محصولات خود را به نمایش گذاشتند. این نمایشگاه به عنوان بزرگترین گردهمایی

شرکت های شاغل در این حوزه می باشد، که خوشبختانه توانست بازتاب موثر و مهمی در این

حوزه داشته باشد.

 

 

این انجمن به عنوان یگانه تشکل صنفی این صنعت با بیش از 200 عضو فعال و 300 هزار شاغل مستقیم در این حوزه با حضور خود در این نمایشگاه بین المللی، برای اولین بار با برنامه ریزی دقیق با دعوت از مدیران و مسئولین دولتی از جمله مجلس شورای اسلامی، وزارت صمت، سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان، سازمان غذا و دارو و دفتر صنایع پایین دستی پتروشیمی، به گفتگو و  بیان دغدغه های صنعت پرداختند.

 

 

 

گفتنی است قطعا در سایه برگزاری این چنین نمایشگاه هایی تعامل سازنده فی مابین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان محقق می شود تا تولیدکنندگان علاوه بر معرفی توانمندی های فعلی خود بتوانند با شناخت نیاز مصرف کننده از ظرفیت های شرکت های دانش بنیان و نخبگان علمی کشور در راستای ارتقاء کیفیت محصولات خود و افزایش قدرت رقابتی برای حضور در بازارهای جهانی و بسط و توسعه محصول صادرات محور استفاده نمایند.

قطعا تاثیر مثبت حضور کالاهای خارجی در نمایشگاه جهت بالا بردن سطح برگزاری آن و آشنایی و تعامل تولیدکننده های داخلی و خارجی غیرقابل انکار است.

 

 

 

بسیاری از صاحبان صنعت در مدت برگزاری از نمایشگاه و همچنین غرفه انجمن بازدید کردند و با اعضای هیات مدیره و کارشناسان انجمن به بحث و گفتگو درباره مسائل و مشکلات این صنایع پرداختند.

که این گردهمایی گامی ارزشمند برای واحد های تولیدی جهت معرفی محصولات و دستاورد های خود می باشد و نهایتا موجب رشد و تعالی صنعت و مضافا چرخه اقتصادی کشور می گردد.

 

 

 

 

 

 

 

 

همچنین کارگاه های آموزشی مدونی نیز با حضور حداکثری شرکت کنندگان در قالب موضوعات متنوعی از جمله فرمولاسیون و فرآیند تولید پودر شوینده،شامپو و محصولات دهان و دندان و کاربرد هوش مصنوعی در زندگی، برگزار گردید.

 

 

در پایان برگزاری این نمایشگاه شایسته است از طرف هیأت مدیره انجمن صنایع شوینده، بهداشتی و آرایشی ایران به تمامی حاضرین و برگزارکنندگان نمایشگاه بین المللی شوینده، بهداشتی و ارایشی اعم از تولیدکنندگان داخلی و خارجی تبریک و خسته نباشید گفته و آرزوی موفقیت و تعالی آتی را برای آنان مسئلت داریم.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

X